somewhere over the rainbow

Friday, January 16, 2009

better?

are we getting anywhere? i guess so..but we can only be together if he can fit me into his life.

and i really hope that he can do that. i dont want any of us to get hurt.

是我爱上了一个人, 还是爱上了被人疼的温存?

我只知道,我开始渐渐的会想念。会想见面。会想一整天。

越是不想去想,越是想得多。

烦。

有时觉得好烦了,想太多,决定今天就一个人静一静, 不上网。不开msn 。可是半天后又收到sms, 问我吃了午餐没? 心里不禁感到高兴。他有在想我。

最后结果会怎样?

我也想知道。。。

拭目以待

0 Comments:

Post a Comment

<< Home