somewhere over the rainbow

Thursday, June 22, 2006

one more day

Shall work hard today before liberation tmr. so far 4 ppl had approached me to ask about the exam tmr. 3 through msn, 1 call. kind of funny becos not too sure how many times i have told ppl about the format of the exam hahaha..n seems most of the ppl have not really started revising until noon just now. actually i also dont feel like revising :p but no choice. better start

蔡依林 离人节
作词:严云农 作曲:冯翰铭

在我们的故事 写下结局前
请你 聆听最后尾奏的音乐
幸福渐远 心跳渐弱
回音在休止符后停留了好久

当每一个当下 变成过去后
自由 也许是离人们的折磨
在狂欢时寂寞 从绝望里复活
才明白 爱会随时间逐渐成熟

从那一天 原谅你的瞬间
我不过情人节
我和未来 不再相恋
爱断了线 于是我每天都过想你的离人节
不再见面 不代表我不再对你想念
你是曾经的永远
会永远 在我身边

从那一天 放开你的瞬间
我不过情人节
除非未来 还会出现
爱断了线 我如何能不再过想你的离人节
希望这是 最后一次向最爱说再见
也希望 下个永远
会永远 在我身边

0 Comments:

Post a Comment

<< Home