somewhere over the rainbow

Sunday, May 07, 2006

cool n calm

Tmr will be a horrible day for me. one test and one report due. and as usual..last min. i guess too much work makes me work slower instead of faster. too rush will only stress me up n nothing can be done well. so..just do loh. i know somehow i will survive tmr. i hope i can.

The 2 songs here r quite nice. the 1st one: relaxing n sweet. the 2nd one: romantic.

1st song : 不夜城 2001 版
歌手: Z Chen 张智成
曲:郑可望 词:彭学斌

你留了纸条 在我住的地方
我猜想你和他 一定又吵了架
你习惯了依赖 从一见你就这样
我凌乱的睡房 就像你的避风港

你对他的细腻 已经成了信仰
你心中只有他 即使我多么奢望
你在我的面前 已经不用装扮
把你当作珍藏 却无法向你亮相

当爱靠近你之后 我成了你的不夜城
你倾诉你和他之间 我看着看着也湿了眼睛
爱离开你之后 我成了你的不夜城
好几次差点鼓起勇气
说真的真的我也爱着你


2nd song: 睡美人
歌手: 古巨基 (Leo Ku)
作曲:陈台证 填詞:林夕 

电话的两边 充满蜜语甜言
我的声音会为你充电
你说看看窗边 有颗流星出现
你说睁开双眼 才能保持不眠
明天星期天我们总会相见 别浪费时间
你要早点睡 保住最美容颜
要和你做对快乐神仙

在挂断话前say goodbye
每一声都有我对你的爱
不要作个赖皮的小无赖 看天亮就快来
say one and two and three and four and five
一直数呀数数到满一百
我会送你甜蜜的goodnight
明天拥抱入怀

*the music video below is for the 2nd song. hope u like it.



Haha i really like my new blog. now i can even include the song i like, let u listen n show u the music video if i can find it. so fun :p

3 Comments:

Post a Comment

<< Home